click!! click!!

MenjejakiSaya

Saturday, October 29, 2011

Kesilapanku Keegoanmu

Dear blog. Please tell him how was my day without him.
Huu. Aku tahu blog aku ada yang sedang “membaca” and aku ta minta simpati siapa-siapa pun.
Entry title aku sama macam lagu Dato Siti Nurhaliza kan..:)
Manusia ta pernah lari dari kesilapan.
“Kadang-kadang penipuan lebih manis dari kebenaran. Dan penipuan kadang-kadang buat kita lupa kebenaran, bila kita sedar yang kebenaran ini sebenarnya lebih baik dari terus menipu. Kadang-kadang kita menipu sebab nak selamatkan diri kita tapi ta sedar penipuan akan mengorbankan orang lain. Tapi penipuan yang akan membuktikan kebenaran.”
Aku pun ta pernah lari dari melakukan salah dan kenapa aku ta layak menerima kata maaf dari insan yang telah aku bohongi.?  Tolong la beri aku ruang dan peluang untuk membetulkan apa yang salah. Kau ta layak nak menghukum aku.
“Semakin ku kejar semakin Kau lari”. Aku malas nak mengejar sesuatu yang belum pasti itu hak aku.
Sedar ta Kau yang aku terluka? Boleh ta sekali ni je Kau balas msg aku? Boleh ta Kau jawab call aku?
Kau boleh lari dari aku. I need a time to heal from the pain. L Owh. Aku perlu masa nak lupakan Kau. Anggap je la msg hari-hari aku kat Kau tu sebagai “hiburan”. And bila sampai satu tahap aku da letih, aku sendiri akan senyap dan lenyap dari hidup Kau.
Dear Allah S.W.T. Please make me strong enough and no more tears in my life.
“Silence is a girl loudest cry. You know she’s really hurt when she starts ignoring You and I hope one day You will find u’r true happiness.” Amin
Andai kata skrip yang ditulis oleh Maha Pencipta di atas sana, bahawa kita ta mungkin bersama, aku redha. Kita perlu mengorbankan sesuatu untuk dapat sesuatu yang lebih baik.
May be today is ur day. And may be tomorrow it will be mine..:)
Nurul Natasha please keep on smile. It not the end.
Note from Natasha <3