click!! click!!

MenjejakiSaya

Friday, November 11, 2011

Kau nak Kahwin tak?

Salam..
Update dari office..banyak kerenah laa hujung-hujung nak habis practical training ni..mengulat..bawa broadband ke office..online cui-curi..and saya ta guna line office okey..! Assume ta salah kan sebab bukan guna harta hak milik office..:)

Tadi dok online Fb and terfikir..haisshhh "Sape lah jodoh saya in future?" hee macam gatai nak kawen lah pulak kan..
Cemburu kekadang tengok pasangan yang macam serasi bersama. Muka ada iras-iras kan. So that means diorang ada jodoh la ek kalau muka sama? hee Tapi memang betul pun..Bila dikaji balik memang banyak pasangan yang kawen muka diorang sama kan..
"Jodoh ,ajal maut di tangan Allah S.W.T kan..Dia pasti sudah tulis apa yang terbaik untuk kita. So ta payah laa risau pasal jodoh. Akan muncul jugak. Sooner or later"

Haisshh..otak dok ligat berfikir nak cari kerja pe nih sementara nak tunggu next sem..huu
Yang penting nak belajar berdikari..Mama Papa dah banyak tolong aku selama nih hee and turn aku pula lah kan..
Moga-moga aku dapat yang terbaik..Amin..:)