click!! click!!

MenjejakiSaya

Wednesday, March 28, 2012

Kasih Sayang


Assalamualaikum.
Setelah sekian lama saya menyepi dari menulis apa-apa entry. Kali ini terasa sangat rindu untuk menulis di saat hati mula bersedih. Ya Allah betapa hebat dugaan yang Engkau berikan kepada aku. Aku hamba Mu yang sentiasa tidak lari dari melakukan kesilapan. Dugaan yang datang bertubi-tubi menguji keteguhan iman hambu Mu ini. Aku terasa kredil di saat ini. Aku terasa sunyi. Di setiap malam air mata aku tak pernah kering daripada mengalir. Ya Allah. Benarkah aku tak layak untuk di sayangi? Aku benar-benar rindu gelak tawa keluarga aku. Mama Papa. Andai Mama Papa baca belog Kak Long, Kak Long nak beritahu yang Kak Long sangat merindui Mama Papa dan Adik-adik. Kak Long sangat-sangat rindu. Kak Long nak belajar sungguh-sungguh. Nak bukti dekat Mama Papa yang Kak Long berguna. Kak Long nak bawa Mama Papa pegi konvo macam Diploma dulu. :)

Mama Papa sentiasa dekat hati Kak Long. Dan buat kembar tersayang Sayang dekat Awk tak pernah hilang. Awk ingat tak kita pernah duduk di dalam rahim Mama sama-sama. Kalau Awk sakit saya pun akan sakit. Awk tolong jangan bencikan saya. :(

Pukul 2.56 a.m. 28 March 2012

Kak Long harapkan restu dan doa dari Mama Papa untuk Kak Long terus berjaya dalam hidup. Amin