click!! click!!

MenjejakiSaya

Thursday, August 15, 2013

Ketemu lagi

Assalamualaikum..
Alhamdulillah. Blog yang dulunya di private atas sebab tertentu dah kembali di publickan. Syukur sangat-sangat sepanjang saya menyepi ni dah banyak pencapaian yang saya dah capai. Sekarang ni aktif dengan Herbalife. Busy kesana kesini dengan event Herbalife. Income pun masuk. Jom tengok-tengok gambar pulak.

 Gambar kat atas ni team saya. Alhamdulillah dapat team yang sgt supportive. Jom sama-sama maju dalam Herbalife. Sayang korang!

Yang gambar kat atas ni antara rutin yang saya buat. Follow up customer. Timbang berat badan new customer. Closing utk yang nak sama-sama buat side income dalam Herbalife.

Setakat ni dulu la saya update. Banyak lagi nak kena edit hee..Sampai kita ketemu nanti ea.

Anyone yang nak lose weight @ gain weight @ reshape let me know okey. Just leave ur phone number. i'll call u back. 013-4503105