click!! click!!

MenjejakiSaya

Tuesday, March 29, 2011

hey KAWAN..untuk awk..:)

Dear Nur Waheeda Munira.

Cheers to the person who broke our hearts, because without them then we wouldn't be the person we love today.

Kekadang kita selalu cakap kita tak kuat sedangkan kita kuat untuk semua tu. Memang bagi Kau sangat pedih. Aku faham. Dari lihat cara Kau aku tahu Kau tipu. Kau kata Kau dah lupakan dia. Kau kata Kau dah tawar hati. Kau kata Kau dah muak dengan dia. Tapi tu hanya kata-kata saja. Kau tak mampu lupakan dia kan. Aku tahu. Almost a week Kau macam orang tak tentu arah. Mesti malam-malam Kau fikir dia kan sebab tu Kau tak dapat tidur. Hampir setiap hari Kau amik "paracetamol". Alasan Kau sakit kepala. Sayang. Tak guna nak seksa diri huu..
Aku pun macam Kau. Bukan hari-hari bahagia.Kadang-kadang aku tipu je dengan senyuman. Aku pun macam Kau. Kekadang kita sayangkan orang tu tapi dia buat tak tahu kat kita. Kita kata hati kita dah tak buka untuk orang lain. Memang betul. Sebab kita sayang dia. Kita tak kisah kita nombor berapa pun dalam hati dia. Yang penting kita nak dia. Sampai satu saat kita tegar doakan keruntuhan hubungan mereka. 
Allah dah tulis siapa jodoh kita. Kalau dia untuk kita InsyaAllah tak akan kemana. Pernah dengar tak orang selalu cakap "benda yang kita kejar selalunya tak akan dapat. benda yang kita tak kejar selalu ya akan jadi milik kita".
Semoga Kau uat untuk semua ini.Sabar menempuhi hari-hari baru.

P/s: Aku tak berani nak cakap depan Kau. Sebab takut Kau kata aku buang tabiat.! hee <3

Regards,
Natasha Aziz