click!! click!!

MenjejakiSaya

Tuesday, May 3, 2011

c.o.m.p.l.i.c.a.t.e.d

Salam. For now. I wish I can go there. Kuantan! :(
It is better to tell truth and hurt or lie to save your face? I guess the answer is don't do it in the first place.
Aku pun tak tau apa masalah perempuan tu. Aku tak kacau kau kan. So tak payah la kacau aku. Apa sangat yang kau nak siasat pasal aku? Perlu ke kau nak add semua kawan aku kat FB lepas tu dok tanya pasal aku. Weyyy..kalau nak berkenalan dengan aku mai tanya aku sendiri. Aku bukan artis kot yang kau nak buat syok teruk nak siasat. Aku tak suka nak gaduh dengan orang.Sumpah tak suka.!
Tak perlu kot nak suruh orang lain add aku lepas tu cakap yang kau tu sakit barah otak..Bukan aku tak simpati. Tapi apa aku boleh buat kalau dah macam tu Allah tulis takdir hidup kau. Aku harap kau dapat yang terbaik. Kau nak dia. Ambil la. Aku dengan dia tak ada pape. Tak ada guna kot nak berebut macam orang tak bertamadun. Masing-masing dah besar so pandai-pandai lah fikir apa yang terbaik untuk diri sendiri.
Aku bukan nak tunjuk yang aku betul. Tapi benda nih sebagai bukti yang kau yang kacau aku dulu.
Ada orang yang chat dengan aku petang semalam. And benda tu la dia cakap.
Time has a wonderful way of showing us what really matters.

Regards,
Natasha Aziz