click!! click!!

MenjejakiSaya

Tuesday, August 16, 2011

membebel mcm nenek..

Salam.

Esok cuti and aku ta payah nak sibuk-sibuk pegi ofis and Alhamdulillah ta payah tengok working paper untuk sehari..hee Actually I really love with "accounting" ..:) Jarang aku nak update blog tiap-tiap malam seperti dulu and now aku dah mula terbiasa nak update blog tiap-tiap malam. Huu..May be cara ni saja yang aku rasa boleh tenangkan diri aku kot. Handphone hari-hari ada bunyi. Msg ang call. Tapi tatau kenapa aku dah seperti mayat hidup Buat tatau saja kat handphone. Aku macam ada kat dunia aku sendiri. Dunia tanpa orang di sekeliling aku. Aku suka duduk menyendiri. Kekadang akt ofis boleh mengelamun sorang-sorang..haha how's bad it is. Huu..

Keep on promise to myself. Da tanak merap-merap orang. Da tanak bagi harapan kat orang. Da tanak bergantung sangat dekat orang. Yes! Aku da tanak gaduh dengan "betina-betina". Please don't mess with me yea..! HAHA Please take care of ur Boyfriend! Jangan bagi bercicir tau. Aku tak mau satgi dok mai kata aku kutip Boyfriend hang pulak.! :D

Fasting month..huu..da kurus da sekarang nih..Cincin kat jari memang da longgar..Boleh tanggal sendiri kot..ta mau kurus keding..:(

So goodnight guys.!