click!! click!!

MenjejakiSaya

Tuesday, August 2, 2011

Hey Baby..I love You..:)

Senyum sendiri aku bila baca balik msg kat inbox. Si dia boleh tenangkan aku. Kekadang tak jugak. Dia pun ada angin dia. Ikut dan dia je nak nak angin. Cemburu agak kuat kot.:)

Aku selalu stress keja lepas tu akan cari dia untuk lepas stres and dia terpaksa dengar aku bebel macam orang tua. Bila aku kata " B..sayang tension keja. Elaun sikit tapi keja banyak." And he's always said "Tak pe la..teruk mula-mula tak pe.. nanti sayang dah biasa life keja macam tu.."

Aku selalu kata kat dia "Sayang tak mau jadi Accountant atau Auditor lepas dah kawen nanti.." haha dia dengan selamba kata "kalau harap keja B tak cukup makan kot.."

Received msg dari dia masa habis keja tadi..
"Cabar sayang nih..kena pandai masak sebelum kawen..nak makan pe, sayang leh masak je..:D"
haha the horror part yang aku fail untuk buat...

Mood sekarang rindu lah kot kat dia..:)