click!! click!!

MenjejakiSaya

Monday, July 25, 2011

left me :(

Note from her :


bila kau masih inginkan dia
bila kau masih belum bisa lupakan dia
bila kau masih terkenang saat bersama dia
bila kau masih mengharap kembalinya dia

kau tahu saat kau ungkap kata-kata tu, di saat tu hati aku remuk. Aku cuba untuk sembunyikan yang aku sebenarnya sedih. Aku cuba tenangkan kau. Aku cuba redakan kerisauan di benak hati kau. Sedangkan disaat dan ketika itu aku menangis. Menangis bukan kerana kecewa. Aku menangis kerna belum mampu buat kau bahagia. Aku tak mampu nak jadi seperti mereka. Andai kata kau memilih mereka dari aku, aku terima dengan hati yang terbuka.
disaat ini hati aku sudah makin pudar untuk kau. Dulunya hati ini begitu kuat untuk bersama kau tapi kini tidak lagi. Hati aku mula membuat perhitungan. Aku takut untuk dikecewakan. Bukan mudah untuk pulih seperti sediakala. Kadang-kadang hati kecil aku berdoa agar Tuhan jadikan aku manusia yang tidak pnya rasa cinta. Aku sakit untuk jatuh cinta lagi. Aku cuba untuk jadi yang terbaik untuk kau. Aku ke yang tak cukup baik atau kau terlampau baik untuk aku? 
Dia sakit kau peduli. Aku sakit ada kau peduli? Dia sakit dapat dengar suara kau. Aku sakit dapat ke dengar suara kau? Pilih lah mereka kau hati kau kata mereka adalah yang terbaik untuk kau dan zuriat kau.

p/s: Pilih orang yang sayangkan kita. Bukan pilih orang yang kita sayang kerna orang yang kita sayang akan meninggalkan kita sedangkan orang yang sayang kita akan sedia menunggu kita.

Pen off


bila kau masih sayang dia