click!! click!!

MenjejakiSaya

Sunday, July 24, 2011

target bulan SEPT

Hey Dentist..^_^
Plan nak pakai barces on Sept this year. Maybe lepas Raya AidilFitri..InsyaAllah..:)
Gigi tak teratur huu..Susah nanti nak interview kalau gigi tak tersusun and cantik..Mesti orang cakap "perlu ke gigi nak masuk dalam interview session?" Depend kat individu tu sendiri la. Aku plan nak keja dalam corporate sector and non government section so it quite tough nak lepas interview kan. Tapi tu semua masih jauh lagi. One year left.
Hopefully aku dapat cukup keberaniaan nak jumpa Doctor gigi..huu trauma sebut pasal klinik gigi..takut..Bila dah dewasa ni bab duit aku dah pandai sikit kot nak buat planning HAHA most of my planning adalah nak kekalkan kecantikkan laa konon..macam mana aku nak kena spend every month to buy a lot of beauty product..hee Harap-harap dapat jadi cantik bersinar-sinar sebelum 25years old..HAHA complicated betul aku punya long term planning..aiyaa..