click!! click!!

MenjejakiSaya

Sunday, July 24, 2011

bila elaun dah dekat

Hari minggu duduk di rumah mengadap laptop..huu dah lama tak buat activity macam ni since dah start practical..:) 31 July 2011..great..tinggal seminggu lagi..HAHA well..bila dekat nak dapat elaun for practical training, aku mula lah buat list panjang menjela..yeah..my list for this month ONLY.! bulan depan kita buat list yang baru pula..Most of my list adalah benda-benda penjagaan kecantikan lah konon nya..Yela perempuan mana yang tak nak cantik..Sebelum beli barang-barang selalunya aku akan review dulu. Tak kira la online or tanya kat kawan-kawan atau pegi sendiri baca kat kotak barang on store..HAHA selalu aku jenis yang tak suka di promote oleh promoter..aisshh..tak suka kot..


Jamu Mustika Ratu. Perawatan Remaja Putri. Aku guna jamu ni dari tahun 2010. so far Alhamdulillah ok. Kulit tak berjerawat, kurang berminyak and datang bulan pun teratur..:)

InnerShine Pati Prune. Aku tak penah lagi try and plan nak try for 2weeks. nak kulit bercahaya without make up and cream. Aku jenis yang tak suka pakai cream muka. Start practical ni je baru pakai cream siang sebab cuaca sekarang agak panas so takut gak laa jadi hitam. Walaupun dah sediakala hitam kot..:)




Daiso Charcoal Cleansing Foam, Mask and Cream. Orang kata guna product Jepun ni bagus. Dia buang bintik-bintik hitam and bintik-bintik putih kat muka so kita tak payah la lagi susah payah nak guna besi nak picit buang benda alah tu semua hee..malangnya product nih tak ada lagi jual kat Penang..aishh..My friend on FB said that thing dia beli kat One Utama..How far from Penang maa..:( She suggest beli online je tapi aku ni jenis yang tak suka beli barang di alam maya. Macam tak puas kot beli barang tak pegang belek-belek dulu kan nak tengok dia punya condition. huu..Sapa yang boleh beli kan untuk aku? cepat angakt kaki HAHA