click!! click!!

MenjejakiSaya

Saturday, July 16, 2011

Cant't get enough of You

Salam Nisfu Syaaban..Baca yassin..Berdoa moga agar dipermudahkan segalanya untuk keluarga dan masa hadapan..Amin..:)

Hey Papa..I think I miss U..Baru semiggu Papa tak ada kat rumah..huu.."Papa..Pls take care..! Cari rezeki yang halal..Mohon Allah SWT pemurah dan limpahkan rezeki dan rahmat kepada keluarga kita.."..Tatau kenapa saat ni rasa nak ucap terima kasih kat Mama Papa..Terima kasih sebab didik aku sejauh ini..Aku dapat ilmu yang cukup..I wish someday I will take care both of you..Sama macam Mama Papa jaga kitaorg..Lawak bila dengar Mama cerita pasal Papa masa dapat anak first and first time become "father"..Papa sanggup balik time lunch semata-mata nak mandikan aku dan Nadiah..Boleh bayang tak jejaka 27tahun mandikan budak kembar yang kurus keding..HAHA Papa kawen lambat lelaki kawen 27tahun time 80's ketika tu mesti orang kata bujang telajak kan.. Nowadays rasanya dah logik kot kawen 25-30..Kena kejar cita-cita dulu..Bagi semua stable and then baru decide nak buat commitment kan..hee..

                                                                   ************

Untuk Awk..
"Tolong jangan buat saya menangis lagi..Tolong jangan marah saya lagi..Tolong jaga hati saya sebab saya sensitive..Tolong bersama saya saat suka dan duka..Tolong jangan tinggal saya sesuka hati awk..Tolong rendahkan suara awk..sebab saya sebak bila awk tinggikan suara..Awk bukan tempat saya hilangkan bosan..Awk bukan tempat saya mengadu..Awk bukan tempat saya isi kan kekosong ketika dan saat saya sunyi..Awk bukan tempat saya lepaskan marah..Saya tak layak nak kawal awk..Tolong jangan rasa rimas dengan saya..Tolong jangan rasa muak dengan tangisan saya..Jangan hilangkan diri awk ketika saya perlukan awk.."

"From Kedah to Subang"

Penuhkasihsayang
Natasha Aziz.