click!! click!!

MenjejakiSaya

Friday, July 20, 2012

F.O.C.U.S.

Salam Ramadhan. hee
Alhamdulillah sekarang dah habiskan study dekat UiTM Arau. huu proceed dengan nak cari kerjaya tetap sekarang. Since result final semester hari tu tak keluar lagi, terpaksa lah cari keje guna Diploma. tak pe lah asalkan dapat keje and dapat achieve target tahun nih kan..
Kebelakangan ni kerap gayut dengan buah hati. HAHA dia balik Klate for 2weeks. Okey tu sangat lama dan saya mula buat perangai. Kesian dia nak melayan kerenah saya. Kena lah call malam hari untuk bergayut dengan saya. Ohh btw. Celcom sekarang ada promotion "Whatchuwant" Dail *128# and then pilih 1. So kita boleh pilih talk plan or sms plan. hee Buah hati saya pilih talk plan RM1 for 2hours call to any number Celcom within 2hours. :) Awesome! kitaorang bebel 2jam tak henti. aishh..lenguh mulut.
Dok sembang pasal "future" ceh..haha Dia cakap wife beli kereta and husband beli rumah. hee Okey lah sangat plan tuh kan..btw tak leh nak berangan jauh-jauh since saya still dikategorikan sebagai "penganggur". huu betul ke tak spelling cam tu..arrghh belasah je.
Dok cari keje guna mudah.com je. Harap-harap dapat call cepat-cepat. Amin.

Mood tak mau tidoq..nak tunggu sahur hee excited malam 1st Ramadhan :)