click!! click!!

MenjejakiSaya

Saturday, July 21, 2012

Subhanallah

Subhanallah. Jujur hati saya mengakui saya cinta dia. Tapi cinta tak semestinya atas status "couple" bukan. Saya bahagia dengan hubungan macam ni yang tiada satu istilah "couple"
Allah dah atur siapa jodoh kite. Lama atau cepat itu rahsia Allah. Kite hanya mampu berdoa dan terus berusaha agar "someone" jadi milik kite suatu hari nanti. InsyaAllah :)

Mampu kah saya meneruskan niat hati saya. Mungkin berjauhan boleh mengukuhkan hubungan itu ke jalan yang di redhai Allah? huu keep on thinking. "Dear Allah. Please make me strong and stonger.."

Kepada Awak..
Saya sayang awak dari dulu sampai sekarang. Perasaan itu tak penah berubah walaupun banyak benda datang. Sehingga kepercayaan awak dekat saya dah hampir padam. Saya still berdoa dekat Allah agar hati dan sayang saya dekat awak tak berubah. Penah jugak saya berdoa agar Allah jauhkan awak kalau benar awak bukan untuk saya. Tapi bila benda itu hampir terjadi, awak tertiba muncul balik dalam hidup saya. Alhamdulillah.

Bulan Ramadhan ni nak amik berkat doa banyak-banyak kat Allah agar dia permudahkan segala nya bagi saya. Amin <3