click!! click!!

MenjejakiSaya

Sunday, July 29, 2012

Give One Chance

Silent
Keep on thinking "kenapa tak dapat peluang kedua untuk membuktikan diri saya boleh berjaya"
Jangan lah bersikap pilih kasih. Saya mungkin terasa dengan itu. Mungkin saya tak perfect "dia".
Mungkin "anda" tak nampak lagi di mana saya boleh bantu "anda" bukan? "anda" hanya fikir "dia" lah satu-satu harapan "anda" untuk "dia" tolong "anda".
Jangan lah pandang rendah dekat saya. Give me one chance to prove how better me than she's.
Astagfirullahalazim...

   "Ya Allah. Hambu Mu mohon agar jauhkan lah perasaan ini dari hati aku. Jauhkan benci dan hasat dengki dalam diri aku ni. Mohon Engkau pulihkan kepercayaan dua orang yang sangat-sangat penting dalam hidup aku. Berikan aku kekuatan untuk bantu mereka. Enkau jauhkan lah manusia yang cuba untuk memburukan aku, menjatuhkan aku". :'(