click!! click!!

MenjejakiSaya

Tuesday, July 31, 2012

i wish, i wish

Hye..Sekarang update sebelum nak berangkat balik KL and start my new work as Account Executive at MYEG Services Bhd. Syukur. Pencarian kerja saya sangat mudah dan saya harap dapat penuh semua target by the end of this year. Settle bab kerja and sekarang tengah berdebar-debar menunggu result final semester saya. I'm taking Bachelor in Accountancy. Hope everything will be perfect for me. Amin.

Nak cerita pasal kerja. Saya lebih selesa merancang sendiri tanpa beritahu orang. Bukan apa sometimes benda yang kita nak bincang tu takut orang mendengar tak setuju kan. Saya bukan jenis orang yang tak dapat terima kritikan tapi bagi saya, saya nak orang yang boleh bagi semangat dekat saya.

Tatau lah macam mana environment tempat kerja baru dekat Bandar Utama, nearly with Sri Pentas and One Utama. hee How come maa..Masa pegi interview hari tu memang dah fall in love dengan environment dia. Sangat selesa, best, sunyi, and suasana "corporate" jelas terpancar di segenap ruang. Semangat saya nak kerja jadi kuat lepas tengok orang sekeliling yang sangat passion when doing their job. Jalan laju-laju, tak pandang kiri kanan, With their beg and file, book and etc. Sumpah sangat suka and i'm moving to be like "them". InsyaAllah I'll give 110% commitment for my task and job. Its quick difficult to got the job. huu Tuhan jela tau macam mana debar nya di interview oleh 2panel consist 2 chineses female and as usual mentaliti saya fikir "argghhh mati aku. orang cina yang interview..!" hehe padahal takde apa sanagt pun. Diorang sangat friendly and during the interview session we talk in English. Sumpah nervous. Apa yang aku mencarut pun tatau lah..HAHA

Topic : i wish, iwish
I wish by the end of this year I got my own car and saving hehe

Salam Ramadhan,
Natasha Aziz