click!! click!!

MenjejakiSaya

Tuesday, February 22, 2011

AGAIN..he was CHEATING on me..

Hey Kau..! Kau tahu kan aku tak suka ditipu. And the point is. Kenapa aku juga Kau nak tipu. Memang lah pada dasarnya nampak benda tu kecik. Tapi bagi aku BESAR tau dak! Tak semena mata aku bergenang. Dah laa time tu tengah WC dengan Kau..Suka lah aku menangis.? :(Tapi tak pe la. "Terima kasih awk atas pengakuaan itu". Pernah dengar tak pepatah ada cakap "Dalam perhubungan kena JUJUR". Susah kan nak cari JUJUR? ermm..
Ni untuk awk
"Awk tau tak. awk tipu saya lama owh. Kalau orang yang dah kahwin pun mungkin dah ada anak yang tengah belajar tatih. Dan baru sekaang awk nk beritahu. Mati-mati saya kena tipu. Awk selalu kata, tak boleh online sebab laptop tak ada. And sometime bila awk online awk selalu bagi alasan awk guna member punya. Tak faham lah. Awk tau tak. Even orang yang kerja angkat sampah tepi jalan pun akan bangga bila dia ada laptop. Arggghh lantak lah bila orang nak kata awk tak layak ke tak mampu ka nak guna laptop. Ingat eh..ni kali terakhir awk tipu saya.! tipu lagi sekali sampai tua tak mau ngaku kawan.!"

Apa makna nya kalau orang salah hantar msg. Tahu tak kekadang perkara macam tu terjadi boleh menyebabkan perhubungan korang dingin. Allah nak tunjuk kot kan benda yang selama nih kita sorok. And tak mustahil akan terdedah jugak kan. Pepatah cakap "Sepandai-pandai tupai melonpat akhirnya jatuh jua ke tanah"
Regards,
Natasha Aziz