click!! click!!

MenjejakiSaya

Friday, February 4, 2011

"JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA cik aish"


SYARAT PENYERTAAN

  1. Anda mestilah bloggers dan warganegara MALAYSIA. "ye..aku memang blogger dan warganegara..huu ic number 88111407!@#$"
  2. Anda mestilah menjadi follower belog Cik Aish. "dah follow pun!"
  3. Sila buat satu entry yang bertajuk "JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA cik aish". "Done!"
  4. Selain itu, perlulah letak link http://getmedean.blogspot.com/ dan juga gambar banner dalam entry anda. "dah letak"
  5. Jangan lupa tag 3 member anda dalam entry tersebut. "InsyaAllah akan ingatkan diorang..hee"
  6. Dah siap, sila tinggalkan link entry anda di ruangan komen entry. "ye..dah tinggalkan"


"Sumpah aku teruja tengok contest ni. Aku join contest ni..the reason is..bukan lah aku nak bagitau yang adik aku tuu comel..hee..di mata aku yes..she it is..!bahaha..Jom Join Contest Adik Saya Comel Macam Mia Sara sangat interesting..benda yang kadang-kadang kita tak realize pun dengan adanya contest macam ni kita boleh laa appreaciate adik kita kan kan..even diorang bukanlah artis cilik macam Mia Sara..hee..Adik aku yang last dalam family sangat manja orangnya..Bab belajar dia agak suka main-main..Sekarang dah masuk darjah 5 tapi perangai still tak ubah..Kalau kat kelas dia aku tengok dia lah paling kecik, pendek, putih..hee promote adik Kau eh..!"


Tagged