click!! click!!

MenjejakiSaya

Wednesday, February 16, 2011

Alhamdulillah..

Be thankful for what you have, you'll end up having more. If you concentrate on what you don't have, you will never, ever have enough. Indeed true. Sometimes kita tak sedar benda yang kita dah ada. Kita lebih suka mengejar sesuatu yang bukan sama sekali milik kita. Dalam Islam pun mengajar kita supaya bersyukur dengan apa yang kita ada. Bagi aku ada betulnya.Sama juga dalam bercinta. Tak perlu kot nak kejar orang yang bukan untuk kita. Orang disekeliling kita adalah yang terbaik. Mungkin kita tak sedar kehadiran dia..tapi dia sentiasa ada bila kita perlukan..:) Aku suka marah bila sesuatu yang aku nak aku tak dapat. Lumrah kot. Manusia tak pernah puas dengan apa yang dia ada. Aku cuba untuk mengubah "habit" itu. I will try and keep on trying..:)
From now onward, aku akan cuba untuk menghargai dan mensyukuri dengan apa yang aku ada. 

  • Thank you Mama Papa. Hero dan kekasih hati saya.<3
  • Thank you Adik-adik. Menceriakan hari-hari saya.<3
  • Thank you "Awk" for being a such great friend.<3
                                                           **********************

Mengalah tak bermaksud kita menyerah kalah. Ok lah..Dah letih untuk berlawan bahaha..its time for rest..

Regards,
Natasha Aziz.