click!! click!!

MenjejakiSaya

Sunday, February 20, 2011

Cerita. Part 1

Orang kata aku "ego". Yes i'm

Situasi 1
Best friend aku  Ijam. Dia jemput datang function dia. As a friend kita kena la tolong kawan kan. Ijam text aku bertalu-talu untuk confirmation datang ke tak. So aku pun decide untuk pegi jugak. On that night diorang open dance floor. Hoi Ijam..kau menari memang lah aku teruja tengok..sial..Kau open dance floor dengan Tektonik..pehh..Sumpah aku suka..Kaki melangkah masuk ke dalam. Mata aku terpaku. Kaku di situ. Terpandang pulak Kau. "Natasha sila kawal kau punya emosi.!" bahaha.. Ijam datang sambil memegang benda panjang yang bercahaya ala-ala pedang pun ada. "Ni senior I bagi dekat You." haha sial..Apa hal bagi kat aku pulak. Sampai mati pun tak amik pedang tu.! Zack pulak datang."Kenal M!@##$%%%^&*?" Aku jawab "Ya kenal". Zack cakap "Dia nak jumpa kat sana" sambil tangan Zack tunjuk ke arah sofa depan tu. hahah lagi sekali aku tolak. Finally dia datang sendiri..bahaha cuak. Owh..lupa dah apa yang dia cakap..Kau boleh akan kaki laa bai..!

Situasi 2
Received phone call. Bila aku jawab je aku suka jawab ala-ala kerek style..macam ni..
Caller: Helo..Assalamualaikum.
Tasha: Helo..ermm Waalaikumussalam.
Caller: buat apa tu?
Tasha: Erm..tak buat apa-apa. kenapa call?
Caller: saja.. napa? tak boleh ek nak call?
Tasha: boleh laa..ada kerja nih..tengah buat assignment..nanti call back.
Caller: owh yeke..ok2..nanti I call back.Bye.

hahhah lihatlah betapa hipokritnya aku..

To be continued..<3