click!! click!!

MenjejakiSaya

Friday, February 18, 2011

Price to pay for being in love with You.

To truly love something, you must first give it a chance to fail. If it survives, it is going to be stronger than ever.


Aku dah boleh menerima semuanya dengan senyuman. Alhamdulillah. Terima kasih Allah. Engkau tunjukkan sesuatu yang mungkin aku tak nampak sebelum ini. Engkau tunjukkan aku betapa hebat dan megahnya manusia bernama Lelaki yang berada di hati dan minda aku. Aku mungkin khilaf. Salah menilai. Salah membuat perhitungan. Salah membuat perbandingan. Aku tak dapat nak bezakan keikhlasan hati manusia. 


Ketika dan saat Kau berada di hadapan aku, aku sedar Kau tak layak untuk aku. Aku mampu senyum dengan lebar disaat itu. Tak sebutir pun air mata jatuh. I'm strong enough.! Price to pay for being in love with You.You tahu tak. I nampak You malam semalam. Tapi I tak berani nak pegi tegur and said "Hye You. You buat apa kat sini?" hoi..tu bunyi macam hipokrit. Hey You. I dah tak larat dengan semua ni. I nak buktikan kat You yang tak semua perempuan sama macam fikiran You. You ingat You hebat ke? Kita bukan siapa-siapa di dunia ni. Nak tentu kita hebat atau tak bukan lah di dunia ini. 


Tak perlu aku nak cerita lebih-lebih pasal kau kat sini. Nanti Kau famous dari aku. Ni blog aku la hoi. Buat apa nak cerita pasal kau. Kau kena buat blog juga kot.:)


"Ya Allah. Saya dah cukup kuat."


Regards,
Natasha Aziz.