click!! click!!

MenjejakiSaya

Tuesday, February 1, 2011

Engagement Weeding..=)

Teruja owh..Bila cakap pasal kahwin mula laa dok berangan nak baju macam tu laa..baju macam ni laa..hee..Ok..tak salah pe kalau merancang dari sekarang..even aku tak ada kekasih hati..! Tak pe..aku plan dulu..Sesuai sangat lah sapa-sapa yang nak kahwin dengan aku..review sikit dress weeding..bahaha bajet kau hot naa..!
Semua gambar sumber dari Google..

Perincian kat leher tu sangat kemas..dengan hiasan diamond-diamond tu..owhh..sangat suka..Pakai untuk hari sanding di pihak lelaki..hahahah and make sure kena buat kat Hotel 5star..!

Net yang cover bahu model ni nampak sopan.Sesuai tak untuk engagement day..heee<3


Yang ni aku sangat suka..pandang sekali terus fall in love lah..!Aku suka dress yang tak cover bahu..lepas tu kat pinggang ada riben besar..perghh..cantik..riben kat pinggang tu boleh menampakkan kita slim..hot..hee..ala-ala English  style gitu..Agak-agaknya lah kan..bakal mak mertua bagi tak pakai dress macam nih masa hari sanding? hahhaha

Aku suka tema yang nampak classic..black and white..gold and silver..huu..paling tak suka colour red..If boleh tak nak langsung guna merah..black and white dah gaya orang berkabung..tapi bagi aku black and white lain dari lain..
Dress satin..cantik kan..black + white..suka cutting kat pinggang tu..

Regards,
Natasha Aziz.