click!! click!!

MenjejakiSaya

Thursday, December 16, 2010

16DEC2010

Hati gelisah..tak tenang..serabut..semalaman tak dapat tidur dengan tenang..tak tahu kenapa..susah nak lelap mata..may be minum kopi kot sebelum masuk bilik semalam..ishhh..aku ada effect ke dengan kopi??pelik..


                                                                  ****************


Sila jangan kacau aku untuk hari ini..!
#tak ada mood untuk bebicara..
#tak ada mood untuk bejenaka..
#tak ada mood untuk senyum..


                                                                 *****************


Ok..kenapa aku jadi begini?
#semalam msg someone..
#msg pukul 1a.m...
#msg tak berbalas..
#kecewa..

Positive thinking..
#dia tidur..
#esok mungkin dia telefon..
selalu memang menjadi kebiasaan dia..msg tak berbalas and esoknya dia akan call..
#kredit habis kot..
#letih kot..
#blaa..blaa..blaaa..ermmm(mengeluh panjang..)

                                                                ****************

Salah aku juga..bila dia call aku tak mau angkat..bila dia tak call tercari-cari pula..haaiii..perempuan kenapa kau ego ha??

Regards,
Natasha Aziz.