click!! click!!

MenjejakiSaya

Tuesday, December 7, 2010

Awal Muharam..7DEC2010

Jam dekat laptop dah pukul 1:35 a.m...hujan rintik-rintik..aku still tak mengantuk..tak tahu kenapa..
time sekarang nih Hakam baca belog aku..dia kata "awak..saya sedih baca cerita awak tulis"..honestly..aku buat belog bukan nak menceritakan kisah buruk keluarga aku..aku menceritakan kembali jalan-jalan yang PERNAH aku tempuh..aku sekali lagi tak mengharapkan simpati sesiapa..that why laa aku private kan belog nih..aku hanya invite certain orang..cerita di dalam belog nih adalah berkisarkan kehidupan aku seharian..apa yang aku rasa, apa yang aku lihat, apa yang aku dengar..dan apa yang berlaku di sekeliling aku..hee..sometimes its feel cool..bila kita dapat coret kembali perjalanan hidup kita..tak kisah laa hidup kita best ke tak best ke..yang penting kita kena terima hakikat bahawa itu adalah hidup kita..rasa teruja pabila adik aku yang last dan second last baca belog aku..at least depa dapat tau semua kisah keluarga aku..yelaa..tak kan laa aku nak cerita dari A sampai Z face to face dengan depa..aiisshh malu laa..hee..ingat lagi..semalam aku tulis pasal kehidupan rumahtangga kedua orang tua aku..bahaha..Natalia mai dok sebelah aku time aku dok best menaip..dia tanya.."Kak Long buat cerita ka?"..hee..adik aku ingat aku sedang create story untuk di jadikan bahan bacaan umum..aiisshh Natalia..Kak Long hang ni tak minat pun nak jadi penulis NOVEL..yelaa...adik aku kecik lagi kot masa terjadi semua tu..memang laa dia tak faham pun..lagipun Mama Papa tak pernah cerita pun kat depa..
Allhamdulillah hidup aku buat masa sekarang berjalan dengan lancar..

Regards,
Natasha Aziz.