click!! click!!

MenjejakiSaya

Monday, December 13, 2010

Kak Long..Kau mencarut eh..:)

13/12/2010
time : 5:59 p.m..

Sakit gusi dah masuk tiga hari..gusi bengkak..tak mau pi klinik?? ermm..semalam sakit gila..sampai menangis..haha malu..Talia kena pi bagitau Papa aku sakit gigi..time tu pukul 12a.m..mana ada klinik gigi buka..Papa Mama keluar pi 7eleven beli buat sakit gigi..isshhh..ada ka kat 7eleven ubat sakit gigi? rupanya ada laa..Hurix..ubat "gusi bengkak + sakit kepala + panas badan"..hee..complete..makan ubat terus lena..
Ok..aku sekarang nih tengah try nak upload gambar masuk dalam entry..errmmm..tak boleh..grrr..benggang..!
belog aku yang dulu senang je nak upload gambar..aku nak upload gambar ubat tu..:( tak pe Natasha..sat lagi kita try lagi..yeah..!
                                                               ************
Tadi online Facebook sambil tu baca belog favorite..tak perlu kot nak bagi tau kat sini nama belog tu..teruja aku tengok gambar kawan-kawan aku bertunang dan berkahwin..aku bila lagi? ermm persoalan tu sering kali datang tanpa di undang dalam kepala otak aku..aku seronok baca belog sorang perempuan nih..the whole cerita dalam belog dia hanya berkisarkan cerita cinta dia dengan si jejaka..owhh..i wish i could be like you..!!
Melalui pandangan aku..
Si gadis dan si jejaka seolah-olah sudah membuat perancangan jarak jauh.."long term planning"..its sound great..=)) memang macam tu kan yang di perlukan dalam perhubungan yang SERIUS..maksudnya di sini..hubungan yang bukan hanya berlandaskan title couple semata-mata..Si gadis cuba untuk mencapai cita-citanya..belajar setinggi yang mungkin..Si jejaka pula memberi 100% support..Perwatakkan si gadis sangat ayu..bertudung manis..gaya jalan ala-ala bini Menteri-Menteri..hee..Si gadis pandai bersolek..Pandai menjaga aurat..jaga sembahyang..jaga rumah..pandai berdikari..mempunyai lesen memandu..hee..aku nak jadi macam dia..boleh ke? aisshhh..macam susah je..Mama suruh aku buat kerja rumah pun aku dah merungut...buat kerja dengan muka bebai..:)
Mari kita kenali si jejaka pula..ok..Si jejaka ada misi..berjuang untuk negara kot..Si jejaka agak romantik orangnya..and the most important thing..si jejaka agak berada orangnya..bahaha..yelaa..nak bimbing anak orang perlu duit kan..Si jejaka sudah mempunyai kerjaya..hee..nak suatu hari nanti dapat suami macam dia lah..! ciss..layakkah aku?? hahah

                                                               **************

Buat masa sekarang aku hanya mampu berangan untuk jadi seperti seseorang..hee..
Mesti best kan bila dah ada tunang atau suami..memegang status PUAN..hahah dapat bayang tak bila esok-esok aku pegang status PUAN NATASHA..haha lawak!
Malam nih nak kena buat planning laa dalam note book account..perlu ka buat dalam buku akaun..hahah tak pasal silap guna pi bagi kat lecturer pula sem depan..hahha planning bila nak bertunang, bila nak kahwin, bila nak kerja, bila nak sambung Master, bila nak beli rumah, bila nak beli kereta..hee...banyak sungguh "bila"..

Ok..nak kena turun bawah..Pi cari kasut yang hilang..Mama dok kalut suruh cari dari tadi lagi..aku buat-buat tak dengar..tak guna punya anak..kesian Mama.."Mama sat..nak turun dah ni"..=p

Regards,
Natasha Aziz.