click!! click!!

MenjejakiSaya

Friday, December 10, 2010

Akhirnya..10DEC muncul..

Semalam memang tak boleh lena..yelaa..semua dok kalut check result..!! aku pun cuak..takut FAIL..errmmm..tak sanggup nak repeat..! banyak kali aku dok bukak tutup STUDENT PORTAL UiTM..malang...tak boleh jugak..result tak keluar lagi..esok pagi katanya..aku pun pi turun bawah ambil ubat sakit gigi..makan terus tidur..hahah Isyak aku terbabas..kerana ubat tu bagi kesan yang mengantuk teramat sangat sampai tak boleh bukak mata..malam semalam sorang pun tak dak nak mai msg aku..huuu..harap sangat time tu ada orang msg tenangkan hati aku..aku dok buat gila meroyan sorang-sorang semalam..masa sembahyang maghrib..aku menangis gila-gila..ceh..perlu ka nak bagitau..tak paa laa..nak bagitau jugak..

                                                        **************

Ok..bangun pagi pukul 10 a.m..niat kat hati semalam nak sembahyang subuh..terbabas lagi..dah terjaga masa pukul 7 a.m..tapi malas nak buka mata..risau nak kena pi check result..
Masa bangun tadi terus ambik laptop kat sebelah dengan muka ada air liur basi..bahaha..siap pakai seluar tidoq polka dot dengan jersi Brazil....on laptop..sambil tangan dok msg Hakam..errmm..takut..macam jantung nak luruh..gilaa..tak tipu..dalam hati dok doa.."Ya Allah..janganlah bagi aku repeat.."huuu...Nazlie msg Kak Ngah subuh tadi cakap result boleh check kat email jaaa..aku on Yahoomail..Bismilahirahmannirahim!! jeng..jeng..
yeah..result keluar..tak tengok lagi gred..tengok LU kat tepi-tepi subject je..yes!!! LU semua..!!Alhamdulillah..:)
Orang first yang tau result aku..Kak Ngah..gedik pi kacau dia tidoq..semata-mata nak bagitau result..second Hakam..hahaa "awk..saya LULUS semua.."*bangga..=D
Mama Papa tak tau lagi..malam nanti lah bagitau..hee..

                                                      **************
Sem lepas aku study gila-gila..siap muka semua aku tak jaga..kening serabai..muka hitam..rambut kering..semua gara-gara pi balik kelas dengan bersungguh-sungguh dan gigih untuk dapat DL..*Dean List!
Pi kelas kadang-kadang pakai tudung yang sama for a week..cehh..pecah tembelang..aku kena pakai tudung pi UiTM..untuk mengelakkan di kejar oleh Pak Guard..!! rambut karat!..nak hitam kan balik rambut..errmmm..tapi aku ikhlas pakai tudung pi menuntut ilmu..biar berkat sikit..errrmmboleh ka lagu tu..??
Result still tak dapat DL..nyaris-nyaris..sipi-sipi..bahaha..awat laa tak dapat DL??nak dapat DL..sem depan laa cuba lagi..Ok Natasha..hang boleh buat..asal jangan terbabas dari niat asal dah laa..kata-kata peringatan untuk diri sendiri..berazam nak study betul-betul..tak mau main-main..InsyAllah..:)

                                                     ***********
Mood baik hari nih..kemas satu rumah..dusta ja..! hahah..basuh baju bersungguh-sungguh..guna mesin..lepas tu sidai kat balkoni..lepas tu turun bawah breakfast..cucur udang..nescafe gula..hahha tak suka nescafe gula..creamer kat rumah habis..lepas tu masak nasi..hee..lauk tunggu Papa masak..tak teror masak lagi..kena mintak tunjuk ajar sifu..

Regards,
Natasha Aziz.