click!! click!!

MenjejakiSaya

Tuesday, December 7, 2010

betul ka Dia bukan untuk Aku

Hari ni hari Selasa 7hb Dec..
pagi nih aku bangun agak lewat..pukul 10 lebih..hee..padahal hari-hari memang aku dok bangun lambat pun..turun bawah..nampak Tok, Mak Su dengan Nabila..depa baru sampai pagi ni dari Kuantan..tadi pagi Papa dengan Mama pi ambil depa kat jeti Butterworth..aku sedar time tu Mama mai ketuk bilik cakap depa nak keluar..dia suruh aku tengok adik-adik aku kat bilik dia..aku mamai..terus lena balik..haha..hari ni dapur penuh dengan manusia..haha yelaa..Tok Nabila Mama semua pakat dok masuk dapur..mau tak penuh dapur tu..dapur dah laa kecik..belaga punggung..=))

Ok kembali ke cerita asal..ermmm..petang ni pukul 5.50 p.m..aku on Facebook..aku check notification dengan inbox..aisshhh..Papa panggil pi masak nasi pulak..ok..take 10..hee..

                                      **************
Sambung balik cerita tadi..aku on Facebook..lepas selesai aku check notification dengan inbox..tangan aku meronta-ronta untuk pergi ke column search..errmm untuk search Facebook someone..its been hurt untuk melihat semua itu..hati aku berbisik kencang.."Natasha..jangan tengok Facebook dia..nanti kau SAKIT"..malangnya tangan aku degil..secara automatik jari jemari aku sepantas kilat menaip M!@#$ S!@#$%^&*..owh..hati aku berdegup kencang..Ya Allah..kuatkan hati ku ni..hee..tak pe..aku memang kuat..aku kan anak sulung..anak sulung mana boleh tunjuk dia lemah..cehh..tak kena mengena dengan situasi sekarang..huu..segala kenangan bersama terus berlegar dan berlari laju di minda aku..
Kekadang hati kecil aku mendoakan agar orang itu putus di tengah jalan..lumrah manusia..aku terikut bisikan syaitan..aku sepatutnya mendoakan benda yang baik..
Kecewa pabila memikirkan dia..Mama seolah-olah mengharapkan dia jadi milik aku..tapi aku tak boleh buat apa-apa..dia bukan milik aku Mama..seandaiannya Mama tahu perasaan kami sekarang kan senang..tak perlu laa hari saban hari Mama menyebut namanya..aku tak salahkan Mama..dia mengharapkan aku dapat jodoh yang baik-baik..yang ada kedudukan serta pangkat..mungkinkah itu semua akan terjadi???errmm aku biarkan persaolan itu tidak berjawab..sebab aku tak tahu..Kalau laa kat dunia ni ada cermin untuk melihat masa depan macam dalam cerita Hindustan..Kriss..kan best..boleh laa aku tengok sapa jodoh aku..hahaha dengan harapan boleh laa aku jaga dia sebaik yang mungkin atau mungkin aku akan pergi mengorat dia sebelum dia terlepas kat orang lain..Natasha..stop dreaming..hee..its impossible rite..im strong enough..=)) Ya Allah..jika dia bukan untuk ku, aku mohon agar Engkau buangkanlah perasaan sayang dan kasih aku terhadap dia sejauh yang mungkin..Engkau lemparkanlah perasaan itu berbatu-batu jauhnya dari aku..jika memang dia benar untuk aku, Engkau dekatkanlah dia dengan aku..

"Ya Allah..aku berdoa kepada Mu..agar Engkau berikan laa aku jalan penyelesaian yang terbaik..bimbing laa aku untuk membuat keputusan yang memberi seribu makna dalam hidup aku..."

Regards,
Natasha Aziz.