click!! click!!

MenjejakiSaya

Thursday, December 30, 2010

Abg POSMEN..!

owh..abg POSMEN..
need ur help..! :) gedix aihh..

"saya pos something..saya buat sendiri..seperti kebiasaan saya tak pandai buat semua tu..itu je yang mampu.."

Cd plus sepucuk surat..nak masukkan sekali gula-gula halls dalam tu macam tak patut..huu..
nanti je laa awk datang sini saya bagi gula-gula tu..
Motif dan tujuan: kekasaran sudah berlaku.."im really sorry..!"

Pos ke alamat:
 No 16 Skuadron,
Pengkalan Udara Subang,
40000 Shah Alam, Selangor.

"berkemungkinan tinggi abg POSMEN akan pos kan kat awk after new year..alaaa..dah tak surprise laa..:("





Moral of the story..
# Natasha mulut kau jangan lancang..!
# Natasha tangan kau jangan suka send msg bukan-bukan..!
# Natasha sila berfikir dulu sebelum buat sesuatu..!

Tak ada gunanya nak sakitkan hati orang lain..nak marah tak tentu hala..macam orang tak betul..hee..Aku tahu aku suka sangat bertindak mengikut perasaan..Bila dah jadi benda tu baru nak menyesal..baru terhegeh-hegeh berfikir dengan tekun macam mana nak say SORRY..:)
Aku cuba sedaya upaya ubah diri aku..bahahah..walaupun mungkin agak lewat atau dah terlambat..

Regards,
Natasha Aziz.