click!! click!!

MenjejakiSaya

Monday, December 6, 2010

belogku = diaryku

Secara rasminya aku membuat belog baru..belog lama telah aku deactive kan..the reason is dalam belog lama aku banyak menceritakan tentang rasa ketidakpuasan hati aku terhadap orang lain..yang secara tak langsung telah menimbulkan banyak masalah..rather than kebaikan..so aku pun ambil langkah membuat belog baru..disini bukan tempat untuk aku memaki hamun orang atau menasihati orang lain..dalam belog lama aku banyak cerita keburukan orang lain..betul laa pepatah kata "kita selalu nampak kesalahan orang lain sedangkan kesalahan kita sendiri kita tak nampak pun kan.."hee..dalam belog nih aku ambil keputusan for now tak nak public kan lagi..belog nih aku buat untuk menceritakan hari-hari aku..suka dan duka..kehidupan aku dengan family aku saja..cerita kawan-kawan tak akan berada dalam belog nih..belog nih sebagai peringatan kepada aku dan ahli keluarga yang may be tak realize pun aku ada belog..hee..tak pa laa..depa tak sedar aku ada belog pun..lagipun aku tak public pun kan belog nih..so depa pun tak boleh nak baca pun..aku dok buat syok sendiri tulis..nak beli buku diary macam malu kat adik-adik kalau depa jumpa and terbaca..aiisshh habis satu rumah depa pi jaja..selamat sikit buat belog..tak dak sapa boleh baca..aku sorang jaa yang boleh buka..aku jenis yang tak suka bercerita tentang rasa isi hati aku kat orang lain..termasuk laa kat kembar aku..padahal boleh jaa kalau nak cerita kat dia..tapi..tak mau laa..bahaha malu cek..tak pa laa..aku cerita jaa kat belog kan..lagi senang..haha dok buat syok sendiri..

Regards,
Natasha Aziz