click!! click!!

MenjejakiSaya

Tuesday, December 7, 2010

Kak Long..Kau "tanah"

Aku terbaca kat Facebook kawan Nadiah..pasal Ciri- Ciri Wanita Berunsur Tanah, Air, Api dan Angin..kategori-kategori nih ikut susunan anak ke berapa dalam family..macam aku anak sulung..aku jatuh di dalam kategori wanita berunsur TANAH..bahahah..yakaa..tak tau betul ke tak..tapi serba sikit macam nak kena je..

Di bawah aku lampirakan CIRI-CIRINYA:-

1# merendah diri, serta hormat dan patuh, setia dan rela berkorban.
2# tidak cerewet, tidak meniggi diri, tidak sombong dan bukan pemarah.
3# tenang diri, aman dan memberi sokongan.
4# tidak suka membantah atau membangkang.
5# berwatak manis, lemah lembut, bersih dan sentiasa menjaga kecantikan.

                                                    ************
Ok untuk ulasan terperinci..hee..
Pertama..merendah diri sama ka dengan low level confident?? nak kata aku merendah diri pun tak tau la betul ke tak..yang pasti aku nih seorang yang level confident tak tinggi..sebab tu bila time cuti semester je aku dah plan nak kerja tapi akhirnya terpaksa di kuburkan..sebabnya aku tak cukup berani nak pi mintak kerja..eermm..susah kan..hormat dan patuh aku hanyalah untuk kedua orang tua aku, Tok dan Mak Su kat rumah..kat orang lain tu depend laa..setia dan rela berkorban..isshhh macam mana nak terang ha..ok laa..contoh kalau bab bercinta dulu-dulu laa kan masa aku tak berapa cerdik..aku nih sangat setia kot..even kadang-kadang aku pasang jugak tapi kat dia aku still setia..hahah gila kan..pasang lain tapi setia..bodoh laa kau Natasha..kalau bab berkorban aku rasa aku banyak berkorban untuk family je kot..tak nak laa cerita kat sini apa pengorbanan aku..nanti jadi macam mengungkit pulak..
Kedua..tidak cerewet, tidak meniggi diri, tidak sombong tu betul kot..aku jenis yang tak cerewet dan tak memilih..ciss..yaka kau tak cerewet..aku tak sombong..dengan semua orang aku kawan..tak kira laa kau pangkat rendah ka tinggi ka..kau anak raja ka kau anak orang biasa ka..semua aku kawan..hee..Mama aku selalu pesan.."Kita nak kawan biar dengan orang ada pangkat"..ermmm boleh ke nak ikut cakap Mama tu..hati aku cakap TAK BOLEH!!..hahaha suka hati aku laa nak kawan dengan siapa pun kan..bukan pemarah???gila...tipu betul!!aku kuat marah laa..
Ketiga..tenang diri, aman dan memberi sokongan..nak terang pasal memberi sokongan je..aku memang teror bab bagi sokongan..cewah..untung nih sapa jadi laki aku..=))
Keempat..tidak suka membantah dan membangkang..dusta jaa..aku kuat protes kot..terang-terang aku protes..
Last.berwatak manis, lemah lembut, bersih dan sentiasa menjaga kecantikan...bahaha..malu nak komen..

Regards,
Natasha Aziz.