click!! click!!

MenjejakiSaya

Thursday, December 9, 2010

Kau tak nak YM??

12:34 a.m..aiisshhh..mudah sangat nak emo-emo..errmm..tak tau laa pasal apa..
malam-malam tak mau tidoq..dok kacau orang..suruh orang tu teman laa..YM laaa..orang tu mengantuk..aku dok paksa dia teman..hee..orang tu pun dah malas layan kerenah aku kot..ikut dan aku jaa nak marah-marah kat orang tu..asal marah je nak kena tulis kat belog..nih salah satu cara untuk elakkan aku maki hamun orang..tak tentu arah betul..kenapa ha??sebab aku sekarang serabut kot..mungkin lepas 10DEC aku akan kembali jadi manusia normal kot..hope so..
Esok pagi ikut Papa hantar Kak Ngah pi exam..paper last dia esok..tak pa laa esok dalam kereta pun boleh lena jugak..Ok..malam nih tak payah lena..layan lagu jiwang-jiwang lepas tu gelak sorang-sorang..hahah..dah gaya rupa macam mak hilang anak je..:(
Aku tengah download note untuk exam Kak Ngah esok pagi..haha gila kan..Kak Ngah kata paper tu senang je..harap dia boleh buat laa..aku tengok dia study relax je..ikut suka dia nak study kat mana pun..sat kat atas..sat kat bawah..tak paa..aku tau dia boleh buat..dia pandai lagi dari aku..hee..sebab tu masa lepas SPM dia terus dapat masuk matrix..aku tak dapat..sebab Matematik Tambahan aku tak berapa teror..cukup lulus je..dapat jugak laa masuk UiTM ambil Diploma in Accounting..cehh..pulon nak bagitau jugak..Hari ni aku dengar Mama sebut perkataan yang bunyi pelik gila..Mama sebut ayat tu 2kali dah hari ni..Mama sembang dengan Tok..sebut ayat tu jugak..lepas tu malam ni dalam kereta dengar Mama sebut ayat tu jugak masa sembang dengan Papa..hahah HAMPIAQ = HAMPIR..uiisshhh pelik gila..Mama sebut ayat tu kalah anak mami penang..heee..dah simpang jauh dari tajuk asal..aiyyaaaaa..patah balik Natasha..:P
                                      ***********
Ok kembali ke cerita asal..aku jenis yang kuat emosi..aku nak semua orang ikut cara aku..tu namanya PENTINGKAN DIRI..Orang tu tak larat hari-hari nak kena dengar pasal masalah aku..aku akan msg bertalu-talu everyday and every single word aku akan cakap pasal masalah tu..memang macam ni kot perempuan..sabar je laa kalau ada perempuan macam ni..aiisshh..aku pun tak tau kenapa aku macam ni..mengada-ngada tak kena tempat..kesian orang tu..
"tak pe awk..lepas nih saya akan cuba buang emo-emo nih..awk sabar laa ye..sabar sampai 10DEC ni je..lepas tu saya dah kembali normal"

Regards,
Natasha Aziz.