click!! click!!

MenjejakiSaya

Tuesday, January 18, 2011

25 Random About Me..:))

Di tag oleh Farah Roslan
meh kita jawab..

"Once you have been tagged, you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation s highly appreciated."

yeah..lets check it out..! bahahah..

1 # Nama seperti di myCard..NURUL NATASHA BT ABD AZIZ.
2 #Currently studying at UiTM Arau Perlis.
3 #Bachelor in Accounting(Hons).
4 #Single and available..:)
5 #Never fall in love..*dusta jaa..!
6 #Kakak sulung.
7 #Twin..Nurul Nadiah
8 #Addicted = Nescafe
9 #Gigi yang sangat tak sempurna.
10#Talesmia minor
11#Favorite band = The Face and D'bagindas
12#Homesick..obviously..asal balik Arau je dah tak sabar balik hometown..
13#Low level confident.. tehee...
14#Suka duduk bongkok..tak reti duduk tegak..
15#Kaki bergetar bila khusyuk study..hee..
16#Suka draw something bila bosan..yang jadi mangsa adalah orang yang rapat dengan aku..
17#Webbie..:))
18#Dahi banyak garis halus..akibat berfikir terlalu kuat..!
19#Penakut..dengar bunyi sikit aku dah cuak..pucat satu badan..
20#Tak suka basuh baju guna tangan..
21#Kuat merungut dan tak boleh belajar susah..even naik bus pun aku tak mau..owhh kronik..!
22#Ketawa bunyi agak pelik..bila terlampau happy gelak aku dah bunyi gelak besar lelaki..:)
23#Pandai kawal emosi..hee..betul aku tak tipu..sedih mana pun aku akan cuba senyum..!
24#A lot of yellow BAJU KURUNG..
25#Hanya ada sepasang tudung ..:)

Meh kita tag 25


huuu..for now banyak ni je yang dapat aku tag kan..hee..puas aku cuba untuk tag..agak busy..cuba cari ruang kosong untuk siap kan menjawab benda nih..:) Alhamdullilah..done..!

Regards,
Natasha Aziz.