click!! click!!

MenjejakiSaya

Thursday, January 13, 2011

take a break with coffee..:)

9.16a.m.
Thursday

Pagi yang indah..duduk di ruang tamu..berteman kan secawan kopi dan senaskah komputer riba..lalala..Bangun pagi pukul 8.40a.m..Kaki longlai melangkah turun dari katil..Mengatur langkah ke kamar mandi..hee..ayat yang berbunga-bunga..Dalam toilet aku renung lama-lama muka di depan cermin.."Ya..ni baru lah Natasha!"..hee..Lately aku mudah sangat nak touching..tak tahu lah..may be dekat tengah-tengah bulan kot..:)
This week kalau aku bangun pagi je muka aku mesti berkerut..mengeluh panjang seolah-olah sedang memikirkan sesuatu..And minggu ni juga aku sangat malas untuk buat semua tutorial questions..aisshhh..awat lah jadi lagu nih..Awal tahun hari konon beria-ria buat azam berbagai-bagai..Macam mana laa nak berjaya azam tu kalau aku still macam ni..Balik Arau je aku kerap sangat terlepas solat lima waktu..errmm asal balik kelas penat terus masuk bilik naik katil tidur..! macam tu laa aku..Kalau kat rumah aku kerap sikit sembahyang sebab adik aku rajin sembahyang..so aku pun terikut-ikut..
Owh..Ya..aku bangun pagi ni..sangat pelik..aku tak terasa nak balik rumah..may be after Kak Ngah msg semalam..And i think its better if aku tak balik rumah buat masa sekarang..Settle all the things..Modul..Engagement..and so on..ermm..cakap pasal modul and engagement..Actually aku dilemma..Dua function on the same date..could you believe it..:( Nak sangat pegi majlis pertunangan Aliyah..one of my BFF..<3
Tak pe..nanti aku kena fikir lain..modul  tu pun agak penting juga..:(

                                                     ************************

Ok lah..sampai sini saja..Nak pegi buat tutorial account..hee..class 11a.m..bahahah hebat kau Natasha..! 


Regards,
Natasha Aziz.