click!! click!!

MenjejakiSaya

Monday, January 31, 2011

Segment - "Blog Aku, Bukan Privasi Lagi"

Syarat dan Terma ;

  • Follow Blog ini jika perlu."Aku dah follow."
  • Buat satu Entry ; "Blog Aku, Bukan Privasi Lagi". "Entry in progress..hee"
  • Letakkan header Blog Privasi dan Linkkan ke sini.."Done!"
  • Describe Blog Anda.(Simple is the best)
" Story line dalam blog aku update lebih banyak kepada personal, family, daily activities and friends. Update will be about almost every single thing that happens to me everyday. Cuba mengelakkan setiap entry aku lari dari story line..:) Aku tak cari follower sebab takut diorang bosan baca entry aku..hee"


  • Tagged 3 Kawan Anda. Pastikan mereka tahu tentang Entry ini. Ingatkan mereka. "InsyaAllah akan di ingatkan"
  1. Nurul Nadiah
  2. Cik Rehan
  3. Ummi Nazira
  • Tarikh Tutup : 5 February 2011