click!! click!!

MenjejakiSaya

Friday, January 28, 2011

putus KAWAN..

Sedih..keliru..buntu..tertanya-tanya sendiri..Salah atau dosa? Binggung..Gelabah..Sendirian berfikir..Apa makna sahabat? Apa makna kawan? Tiada makna bagi kau eh..Ermm..tak mengerti..takut untuk tahu kebenaran..takut untuk rasa sakit..
Engkau boleh putuskan kawan..Maaf..aku tak sekuat kau..aku tak sekejam kau..seburuk aku..tak pernah terlintas untuk berkata seperti kau..Kau hebat!..tahniah..
Disaat dan diketika kau kata "tak dapat jadi kawan"..sumpah..aku tak faham..mengapa? Malas nak bertanya..kau seolah berdolak-dalik..Kau hebat kan..ye..aku tak ada apa-apa..Aku faham itu..Aku diam..merelakan semuanya..Kau boleh berlalu pergi..Ye..aku izinkan kau pergi...tak berdaya untuk kata tidak..Redha..
"Ya Allah..satu persatu sahabat aku hilang dari aku..Kuatkan semangat aku untuk tempuh semua ini..Amin.."

Regards,
Natasha Aziz.