click!! click!!

MenjejakiSaya

Sunday, January 2, 2011

A.R.A.U...badly miss YOU..!

Hari Kedua di tahun 2011..
Apa nak cerita ye hari nih..nothing much to say..tengah tunggu time nak bertolak ke ARAU..errmm..
Dah pack all stuff..Tak banyak sangat pun beli belah semalam..beli barang yang penting je..barang yang susah nak cari kat ARAU..macam toiletries stuff  bahaha padahal banyak je pasaraya kat ARAU..c-mart lagi tuh..still nak jugak bagi kereta penuh dengan barang-barang yang remeh temeh tu ..yelahh..aku mana ada PTPTN macam orang lain..sepenuhnya guna loan dari Mama Papa..hee..
Semalam owner rumah sewa aku minta duit sewa lebih..haaiisshh..angin je..dia tak tau ke student mana banyak duit..ingat bapak aku cop duit ke..terpaksa bayar sebab susah nak cari rumah sewa yang dekat dengan area UiTM Perlis..:( terbang duit aku 50rm..50rm tu boleh buat makan seminggu..! tak pe lah..biar lah Mak Cik Azizah nak ambil sewa lebih pun..asal tak halau aku keluar dah laa..

Antara beg-beg yang bakal aku bawa pulang kejap lagi..2hours from now..^_^...sikit je beg..aku tak bawa balik pun baju-baju yang kat Arau..

                                          **************

Semester nih jadual sangat lah lenggang..:) suka..! Wednesday ada satu je kelas..2hours class..Dalam perancangan nak guna waktu free untuk buat revision..Hopefully aku dapat kuatkan semangat..nak ikut semua jadual yang aku buat..hee..insyAllah..Semester nih dah terjanji dengan Hakam nak dapat pointer yang tinggi..hahhaahh harap-harap dapat dikotakan..:)
Meh tengok berapa subject yang aku ambil semester nih..


"Aku ambil 5paper..4 ada final..1 tak ada final.."
Sekarang nih memang hati tengah bergelora..walaweyyy...huuu..aku memang macam ni..bila time nak balik Arau je mula aku naik meroyan..
Hakam on the way balik dari Kelantan ke Subang..hhahaha dia pulon nasihat aku dari A sampai Z..msg aku dari pagi until now..sangat sabar sungguh ANDA melayan kerenah orang macam saya..hee..

                                          ************

Dah sampai Arau nanti aku kena stop blogging..a week..errmm nak settlekan semua benda dulu..dah beres baru lah mula balik blogging..blog aku ni diari aku..rasanya macam tak sah kalau aku tak update sehari..Sapa bosan tak payah dok gatai baca..:)
Ok lah..stop setakat nih..nak kena pi check barang lagi kot-kot tertinggal..

2JAN2011.."rasa pelik pulak nak tulis 2011..selalu duk tulis 2010.."
2.08p.m..

Regards,
Natasha Aziz.