click!! click!!

MenjejakiSaya

Monday, January 3, 2011

sial..suka KAU..!!

3JAN2011
1.44p.m.

Niat kat hati tak blogging untuk seminggu..malang..iman tak cukup kuat..Hari ni first day start class..pulon laa Hakam call aku suruh bangun pi kelas..tak mampu..mengantuk gila..kepala weng..tak cukup tidur..tidur semalam pukul 2 lebih kot..
Aktiviti hari ni..online gila-gila..makan..tidur..kerja kemas bilik pun dah settle..uhh..penat..
Papa call tadi masa beli nasi ayam madu..huu..gila..sebak nak nangis..tertiba rasa rindu kat rumah..padahal baru sehari kot mai Arau..:(
"Ya Allah..tabahkan hati aku.."

                                *************

bahahha..sial..!!" memang teruja kot bila you call.."
"Hampir dua minggu tak dengar suara you..owhhh.."Aku tidur dalam senyuman..hee..Aku sempat sembang tak sampai 30minit..huu..housemate aku datang potong line..aiyaa..."tak boleh sembang lama-lama dengan you..!"
Jujur tak tipu..sayu..bila dengar you cakap.."I ada lagi kat sini..jangan risau..boleh lagi jumpa.."
Agak lama tak cakap fon dengan you..jadi kekok..suara I yang dulu rock gila babeng..tertiba bertukar..jadi slow tak bermaya..:(
Tak sanggup nak jawab fon you..tapi I gagahkan jugak..You tanya "kenapa tak balas msg masa you wish Happy New Year?"..errmmm..I tak tahu nak bagi alasan apa..ingat you kerja time tu..owhh..I salah buat andaian..:)
On that nigt jugak kawan rapat aku call.."serius..awk cakap bahasa kelantan memang sy suka..!"
Semalam memang down..baru sampai Arau..tengok bilik  selerak..berdebu.boleh ambil buat bedak kot..aiishh..lepas tu kena tukar duk bilik depan pula..errmm..penat..angkut tilam, buku-buku, almari baju..wuuarrghh..

                                   *****************
Harap semester nih aku boleh perform dengan jayanya..Amin..
Nak kena pergi beli buku-buku nota before class start..
"awk..sorry hari nih saya tak pergi kelas..terpaksa bohong awk takut awk marah.."


Regards,
Natasha Aziz.