click!! click!!

MenjejakiSaya

Friday, January 7, 2011

Practical training..

Semalam memang gila..Aku tidur pukul 3a.m..tak tahu sebab dan musabab..huu..feel like missing something and tak tahu apa benda..Kotak fikiran ligat memikir..berfikir dengan tekun..Aku berfikir hari-hari yang akan mendatang..errmm..itulah aku..Benda tu tak lah seberat yang aku sangkakan..Aku perlukan Mama ketika ni..even Mama sangat lah merimaskan..tapi aku nak berada di rumah right now..:(
Fikiran aku berserabut..nak fikir pergi kelas..assignment..practical training..huu..Kelas AIS aku tak masuk lagi..nak kena join group dengan junior yang muda setahun dari aku..sangat tak suka perasaan ni..aku jenis low level confident..sangat tak berani berhadapan dengan orang lain..hee..
Tidur malam aku sangat terganggu pabila katil berbunyi gaya katil nak roboh..huu..sangat tak selesa..asal pusing badan je katil akan berbunyi..eekk..ekkk..aihh..sangat menguji tabah kesabaran kau..mau je aku lempaq buang katil tu kat luar tingkap..

                                                        **********
Aku tak faham cara hidup jejaka bergelar Airforce..susah nak bagi advice..susah nak memahami situasi dia..susah untuk mengerti perjalanan hidup diorang..susah untuk memahami jadual diorang..
"Boleh tak kalau awk terang satu per satu kerja awk..?"
"Boleh awk bentangkan satu jadual atau planner awk?"
Selalu pertanyaan macam nih yang berlegar-legar di minda aku..cuma aku tak luahkan..Cuba untuk memahami cara awk kerja..owhh..its hard..
Hope one day aku dapat faham satu per satu cara hidup Airforce..:)

                                                       ***********
Bangun pagi lewat..hahah..seperti selalu..Hari Jumaat semester nih memang tak ada kelas..boleh layan mata..tak pun balik rumah awal sehari..hee..suka..minggu ni tak boleh balik..ada kerja group..benggong punya perempuan..! suruh aku tunggu nak buat discussion..last-last diorang tak datang..aiishh..menguji betul..!
Plan malam nih nak siapkan assignment dengan resume..:)

to be continue..<3

Regards,
Natasha Aziz.
5.01p.m.