click!! click!!

MenjejakiSaya

Sunday, January 30, 2011

bicara tentang maaf

Never explain yourself to any one.
Because the person who likes you doesn't need it,
and the person who dislikes you won't believe it.

"aku akan pegang prinsip tu"
****************
Pernah dengar tak pepatah ada cakap.."perlu mengalah untuk menang.."
Aku cuba untuk praktikannya..and its work..!
Sometimes benda tu akan jadi sangat complicated if both of us tak nak say sorry..Aku cuba ambil jalan yang positive..Cuba untuk mengelakkan sesuatu menjadi lebih teruk dan parah..Tak salah kan kalau kita diam untuk seketika..biar semuanya kembali tenang..Aku lebih suka mengamalkan silent treatment bahahah Walaupun kekadang tak berkesan bagi aku..And macam tuu juga lah aku solve problem dengan kawan aku..Tak tahu celah mana datangnya masalah tu..tup tup..gaduh..siap cakap tak nak kawan dah..aiyaa... Orang cakap duduk face to face and open conversation..Actually memang nak buat macam tu..Problem is..hahahh jauh owh..Aku kat utara tanah air..
And now..semua problem dah settle down..Alhamdulillah..hee..Semalam try untuk tanya apa masalahnya..fuhh..lega..Finally dapat tahu punca nya..Yelaa kalau masing-masing nak diam biar bengkak kat hati tu kan tak elok..apa-apa pun boleh bincang kan..:)

"click gambar untuk lebih jelas"

Online sampai weng..hahah WC bebagai..dia je on..aku off..hahah sangat fair.! excited bila dah WC..senyum macam orang gila sorang-sorang kat bilik..Suruh dia dengar lagu D'bagindas band..tajuk lagu Suka Sama Kamu..hahah Aku nampak kau gelak sampai bergetar badan..! Tahu laa lagu tuu best kan..hahah
Sorry for everthing.."Older post saya tak dapat nak delete..walaupun awk mintak untuk saya delete..".hee

Regards,
Natasha Aziz.