click!! click!!

MenjejakiSaya

Thursday, January 6, 2011

Semester..Part 7..:)

6JAN2011
 "Ya Allah..aku begitu merindui rumah..tabah kan hati aku..berikan aku pertunjuk..Amin"
Aku dah jarang online since laptop tinggal kat rumah..plan minggu nak balik..ermm.malang..tak boleh balik sebab ada assignment QMT..dapat bayang tak assignment di minggu pertama semester..sangat-sangat tak boleh terima..paling sedih group dengan orang yang aku tak berapa nak kenal..huhuu..sedih..:(
"Ya Allah..bantulah aku untuk mengharungi dugaan yang mendatang semester ni.."
Berharap buat masa sekarang family aku berada di sebelah aku..mendengar luahan hati aku..Papa tak msg aku..selalu Papa akan bagi kata-kata semangat..may be Papa busy lately..Mama je yang sekarang duk msg aku..Aku hanya membalas kembali msg sepatah dua je.."Ok"..Kenapa ni Natasha?? aiishhh...
Start new semester..dalam planner and so on..dalam mind set..ketepikan dulu masalah dengan BF2..hahahha
Serabut..mungkin kerna hormon berubah..hee..owh tidak..! saya bukan period pun..
Papa tau aku jarang sembahyang mesti Papa kecewa..selalu terbabas time sembahyang..huhuu..nak kena set jam..bangun subuh..nak kena gajikan seseorang untuk kejut aku..:) 

Ok..sampai sini saja coretan aku..hee..lapaq!! nak makan..

Regards,
Natasha Aziz.