click!! click!!

MenjejakiSaya

Wednesday, January 19, 2011

KAU nak PERGI?? OK!

12.14p.m.
19JAN2011

Bangun pagi..godek-godek jalan pergi toilet..Semangat aku nak pergi kelas pagi tadi..kelas QMT..hee..yelaa semalam aku dah settle down semua tutorial QMT..that why lah aku nak sangat pergi kelas..Cuba kalau aku tak buat tutorial..hahah mampus tak selera nak pergi kelas..Received phone call dari Papa.."helo..Along buat apa? baru bangun tido ke?"..yeah..aku pelik dah..pehal Papa call..15minutes later..second phone call dari Papa.."kat Arau dah"..hee..hati berbunga..Papa hantar masuk UiTM pagi tadi..Stess semalam akibat memikirkan satu assignment AIS yang terlupa nak submit..owhh..bukan setakat lupa submit..buat pun tidak..sangat kecewa..suppose submit semalam..malangnya last week aku tak ingat langsung yang Puan Faizah ada bagi kerja..tak set pun dalam planner..ni lah akibatnya..Ok..aku mengaku tu memang salah aku sendiri..Lalai..:(
                                            *************************
Jumaat..Housemate aku nak berpindah keluar ke rumah sewa yang lain..ada perselisihan faham sedikit dengan roomate dia..Ok laa OC..aku dah berfikir..tak guna jugak aku nak halang dia keluar..even aku nangis air mata darah pun mungkin dia tak akan berganjak dari keputusan dia..Aku hormat keputusan dia..Aku nak yang terbaik je untuk dia..Sentiasa akan doakan dia berjaya di mana jua dia berada..Hopefully dia tak lupakan aku..:(

                                           **************************
Mari nak cerita pasal pelajaran aku pula..Lately ada certain class yang aku sangat malas nak attend..huu.."Kenapa dengan kau ni Natasha?" Hormon tak menentu kot minggu ni..Aku kena set semula time untuk aku buat revision..Hopefully it will be better..:)

Reminder: Practical <3

Regards,
Natasha Aziz.