click!! click!!

MenjejakiSaya

Saturday, January 8, 2011

tampal GAMBAR..:)

1.13p.m.
08JAN2011

Tidur semalam sorang-sorang..huu..roomate balik kampung..pasang lampu biar sampai ke pagi..pukul 10a.m baru bangun pegi tutup lampu..and then sambung pelayaran..:)
11a.m..mata aku gagahkan buka..perlahan-lahan kelopak mata terbuka luas..mata seolah-olah terpana ke arah soft board yang berada betul-betul di hujung katil..Aku nampak muka dia..Merenung ke arah aku..:)
Motif aku letak gambar tu..
# motivate diri supaya belajar lagi tinggi dari Kau..
# motivate diri supaya jadi lagi bagus dari Kau..even Kau bakal P***T..beribu batu tinggi dari aku..
# motivate diri untuk looking forward.. tak nak pandang belakang dah..just go with the flow..
  "U yang ajar I jadi macam tu"  :)
                                               ************

Buat masa sekarang aku akan focus more on study..as like what you say..Focus dengan kerja sendiri dulu sebelum fikirkan orang lain..Fikirkan orang lain itu hanyalah selingan dalam minda je..
"I will work harder..akan bukti dekat U yang I perempuan yang mampu kejar cita-cita"

                                               ************

Since aku banyak waktu terluang untuk hari ni..Plan for today..
# siapkan QMT.
# draf resume.
# siapkan MAF.
# siapkan FAR.

Lately sangat serabut..dalam perancangan nak balik rumah discuss dengan Papa pasal practical..tapi terpaksa postpone..tapi tak pe..due date untuk submit nama firm kat Puan Hashimah lambat lagi.. end of this month..still ada masa nak bincang dengan Papa.. Sangat penting bagi aku sebelum buat apa-apa keputusan..aku kena bincang dengan Papa dulu..He know more than me..:)

Regards,
Natasha Aziz.